قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۳
امشب از شبکه یک؛

ناگفته ای مذاکرات در «شطرنج با گرگ‌ها»

بعد از مستند «از هیروشیما تا لوزان» دومین قسمت مستند سال‌های هسته‌ای با عنوان «شطرنج با گرگ‌ها» امشب از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.

ناگفته ای مذاکرات در «شطرنج با گرگ‌ها»

به گزارش سراج24،قسمت دوم از مجموعه سالهای هسته ای با نام «شطرنج با گرگ‌ها» امشب ساعت 22 و 45 دقیقه، جمعه 18 اردیبهشت از شبکه یک سیما پخش می شود.

بعد از مستند «از هیروشیما تا لوزان» دومین قسمت مستند «سال‌های هسته‌ای» با عنوان «شطرنج با گرگ‌ها» در جمعه شب از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود.

«شطرنج با گرگ‌ها» عنوان جدید‌ترین اثر مجموعه تلویزیونی «ثریا» است که به ناگفته‌های این روزهای سرنوشت ساز کشور می‌پردازد.

پخش قسمت قبلی این مجموعه با عنوان «از هیروشیما تا لوزان»، استقبال گسترده مخاطبان تلوزیونی را به همراه داشت تا جایی که به درخواست مخاطبان چندین بار از شبکه‌های مختلف سیما بازپخش شد.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••